استخدام بازاریاب مبتدی و حرفه ای و بازاریاب غیرحضوری

سرمايه گذاري با سوددهي عالي و سود تضميني و طراحي سايت ارزان و تبليغ در اينترنت

استخدام بازاریاب مبتدی و حرفه ای و بازاریاب غیرحضوری

۲ بازديد

استخدام بازاریاب پورسانتی جهت جذب سرمایه و مشارکتهای مردمی و جذب شریک و سرمایه گذار در پوشاک پررونق.

استخدام غیرحضوری و بدون محدودیت در سن و شهر و مبلغ و تحصیلات و...

استخدام پورسانتی با درآمد بالا. مناسب برای همه افراد، بویژه دارندگان وبسایت، وبلاگ، کانال، پیج یا حتی پروفایلتان و یا دارای روابط عمومی قوی و بالا.

بصورت غیرحضوری درآمد کسب کنید. کار در منزل و کار از راه دور.

اگر دنبال کار در منزل و کسب درآمد از اینترنت هستید یا دنبال کار نیمه وقت یا کار پاره وقت یا شغل پردرآمد و استخدام پورسانتی هستید، بدون هیچگونه دانش فنی و بدون هزینه و بدون نیاز به پرداخت حق عضویت و صرفاً با جذب هر مشتری، پورسانت نقدی فوری دریافت کنید.

اگر پیج اینستاگرام یا کانال پربازدید یا سایت پربازدید یا وبلاگ پربازدید و یا قدرت ارتباط و روابط عمومی بالا و... دارید، کافیست به هر شیوه ای که مایلید، شریک مالی و سرمایه گذار برای پوشاک پررونق جذب نموده و پورسانتهای متعددی دریافت کنید

استخدام پاره وقت یا استخدام نیمه وقت از سراسر تهران و ایران، بدون نیاز به سابقه کار و بدون محدودیت سنی و منطقه ای و سطح سواد و... در زمینه جذب شریک و سرمایه گذار در پوشاک پررونق.

پرداخت پورسانت نقدی و آنی حتی با اولین جذب و بدون محدودیت در مبلغ جذب از شریک.

بصورت کار در منزل و یا محل کار و کار از راه دور.

جزئیات طرح:

پوشاک پررونق، یک مرکز تولید و پخش پوشاک باسابقه در بازار تهران و دارای وبسایت رسمی و ثبت شده است که همواره با هدف گسترش کسب و کار و تنوع بخشیدن به محصولات خود، از سرمایه گذارها در سراسر تهران وایران، جهت شراکت دعوت بعمل میآورد.

لذا شما میتوانید بعنوان بازاریاب یا معرف، از بین دوستان و اطرافیان و آشنایان خود یا دیگر روشهای تبلیغاتی مجاز و مورد نظرتان، افراد سرمایه گذار یا دارای سرمایه را شناسایی و جذب و به پوشاک پررونق، معرفی نموده و به ازای هر قراردادی که منعقد میشود، میزان 10 الی 20% سرمایه را بصورت نقدی بعنوان پورسانت دریافت نمایید

تمامی فعالیتها و قراردادهای ما بصورت رسمی وقانونی و شرعی بوده و تاکنون سرمایه گذاران زیادی، جذب این مجموعه شده اند و صفرتاصد کار پوشاک با ما بوده و سرمایه گذاران و شرکاء ما، فقط سرمایه و مبلغ شراکت را می پردازند و ماهیانه بخشی از مبلغ را بعنوان درآمد نقدی دریافت داشته و در پایان یکسال شراکت، مابقی درآمد خالص بهمراه اصل سرمایه اولیه به آنها بازپرداخت میشود.

به ازای هر میزان مبلغ و سرمایه گذاری که به مجموعه پوشاک پررونق معرفی می کنید، نقداً و بلافاصله پس از عقد قرارداد بین ما و شریک سرمایه گذار، میزان10% نقدی به شما تقدیم و پرداخت می گردد و یا 20% پورسانت که این 20% طی یکسال و بصورت ماهیانه پرداخت میشود. یعنی میزان 20% تقسیم بر12 ماه شده و هرماه، آن مبلغ پرداخت میشود.

فقط در شرایط زیر، پورسانت تعلق نمی گیرد:

هرگونه بازاریابی تلفنی- هرگونه بازاریابی حضوری و مراجعه سرزده به مغازه ها و ادارات و...-ارسال فکس تبلیغاتی-تماس تبلیغاتی اتوماتیک- هرگونه تبلیغات اجباری آزاردهنده در هر کجا. مانند پاپ آپ و…- ارسال تبلیغات رگباری و تکراری برای هرفرد یا شرکت یا…- پیامک تبلیغاتی حاوی نام پررونق- تبلیغات خلاف واقع- هرگونه سوء استفاده احتمالی و وعده های دروغین به مشتریان- هر نوع جذب و تبلیغی که بجای تشویق و تبلیغ، مستقیم یا غیرمستقیم، وجهه پررونق را مخدوش کند

 

جزئیات کامل طرح سرمایه گذاری با سود بالا در پوشاک پررونق را در وبسایت پررونق بخوانید تا بهتر بتوانید جذب مشتری و کسب درآمد کنید:

www.porronagh.ir/toptejarat

مدیریت: مهندس حسینی 09367547854 و 09329227709

عطف به مشغله کاری و نیز کثرت تماسها, در صورت عدم پاسخگویی, پیامک داده و یا دقایق یا ساعاتی دیگر, تماس حاصل فرمایید

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.